כמה פעמים ניתן להתאמן בקרוספיט?

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא: "כמה פעמים אני צריך להתאמן בקרוספיט?" וזו שאלה גדולה! התשובה תלויה בעיקר על ניסיון האימון שלכם, המטרות שלכם וכמה זמן יש לכם. או יותר נכון, כמה זמן אתם רוצה להשקיע באימונים

לקבלת קיט קרוספיט וחברות שליחויות בתל אביב

עצות למתחילים


למתחילים שלא עשו כל אימון במשך זמן רב העצה הטובה ביותר היא קודם כל לקבל הכשרה קבועה בלוח הזמנים השבועי שלך. נסו לבחור את אותם הימים בכל שבוע ושריינו את הזמן עבור האימונים שלך בדיוק כפי שאתה קובעים זמן לעבודה או זמן למשפחה.

לגבי תדירות: נסו ללכת 3 פעמים בשבוע . התאמנו ימים לסירוגין. דוגמה לכך היא אימונים ביום שני, רביעי ושישי ולקחת חופש ביום שלישי, חמישי וסופי השבוע.

להתרגל לעבוד באופן קבוע


בחרו תדירות שאתם יכולים לשמור לטווח הארוך.
יש לכם כבר יותר נסיון?
אנו ממליצים להתאמן 5 פעמים בשבוע באמצעות לוח זמנים של 3 ימים ולאחר מכן לקחת יום חופש.

תקשיבו לגוף שלכם


העצה הטובה ביותר על תדירות אימונים היא : "הקשיבו לגוף שלכם". אם אתה מרגישים עייפים באמת עקב אימונים קשים מדי,ימים ארוכים בעבודה או שלא ישנתם מספיק בלילה, פשוט קחו יום חופש נוסף מאימונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *